heeelg

Måste börja med o säga; fy fan vilken goo helg jag har haft!
I fredags blev det förfest hos björn. fem killar jag och en jävligt skum brud. Av nån konstig anledning fick hon för sig att kalla mig för frida :S det va typ bara till att nicka och hålla med :P
Lyckades till och med me att bli lite små full, totaly nice. Men som sagt så är ju krogen inte direkt något att ha på fredagar här uppe. Men alltid kul o tjöta med folk. Sen gick vi hem. Tyckte de va kallt som fan, inte konstigt när vi fick höra att det va 3 grader bara. Brrr, kallt!!

Igår vaknade vi tidigt och låg bara i sängen o pratade i flera timmar. Såå skönt att slippa tänka på när man måste gå upp och åka till jobbet. Vi grejjade lite och åkte ner till stan. Va nått ståhej som ja inte fattade riktigt vad de va, men en jävla massa folk va de iaf. Hittade en jacka på intersport som ja verkligen vill ha! Men det kostar ett par tusen för mycke om ja säger så. inte bra inte bra.
Sen va vi hos älsklingens föräldrar hela dan. spelade spel och kollade på tv och film. Åt gjorde vi me, mat och massa godis o chips. Alla fem packade in oss i min lilla bil och åkte till maxi och köpte lördags godis :) så mysigt såh.
Så när vi kom hem vid tio så la ja mig i sängen o somnade typ elva, halv tolv. Skönt som satan.

Så min helg har varit så bra som den bara kunnat bli. Men som sagt, de va bara mamma som saknades igår!
Imorgon ska jag och älsk gå på bio. Har blivit inbjudna på smygpremiären av stig larssons film, flickan som lekte med elden. Tror ja att den heter va?! Aja  det e filmen som kommer efter "män som hatar kvinnor" iaf. Och det ska bli sååååååååå Kul =) älskar ju den första filmen.

Aja dax o göra nån nytta på jobbet kanske :P
Kraaaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0