Home sweet home

Helgen har varit riktigt bra. Ganska lugn för min del. Igår lagade hampe ja o thomas mat och sen åkte vi på lite upptäcksfärd. Och allt känndes precis som vanligt. Så sköönt. Dom kom verkligen i rätt tid. Ja behöver dom. Tyvärr så åker dom hem idag.

Tror det e de som gör att ja har sån extrem hem längtan just nu. Ja vill bara till jkpg, till mamma rättaresagt.
Mamma är den viktigaste människan i mitt liv och ja behöver henne hela tiden. Helt plötsligt så kan man inte åka till henne när man vill. Det e ren o skär smärta. Ussh de gör så ont.
Jag vill inte vänta tre månader till innan ja kan åka till jkpg. men vad ska man göra?
håller tummarna för att tiden går fort nu. Malin kommer ju om typ tre veckor, Sen alexandra kanske o sen kanske hanna och mimmi. Så får hoppas att det gör att tiden går fortare.

Det va så skönt när Hampus och jag och thomas åkte runt o kollade lite, stannade vid en båt hamn och satte oss på bryggan o bara va. Kändes som vår igen. Det går aldrig säga annat än att det e så sjukt vackert här uppe. hade kunnat sitta där i timmar. Sen senare så gick ja och hampe ner till stan för att hjälpa mumin med en massa mackor.vi gick längs med siljan, ja visste inte ens att det fanns en gång väg där. Men de va så härligt att bara gå med nån, inte bara ipoden:P Ja saknar mina vänner!!

Ja hoppas verkligen att tankarna försvinner under dan. ja vet ju att det e här ja vill bo och ja trvis så sjukr bra. Men ibland har väl alla rätt till att må lite sämre och ha hemlängtar? inte sant?

Kommentarer
Postat av: alexandra

inte kanske!!! jag KOMMER så fort du har tid så är jag där...flera dagar..saknar dig såå mycket älsk

2009-09-20 @ 13:34:30
URL: http://alexandrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0