Lalalaaa

Sååh, nu har jag lugnat ner mig lite sen igår. Fy fan va arg och lessen ja va. Ussh.
Men mobilen e borta, spärrad o allt. Det e bara att glömma den. Ska gå bort till onoff snart och köpa kontantkort tänkte ja.lite nostalgi o ha de juh :P Men det får vara så ett tag framöver.

Efter mycke om och men kom ja hem igår iaf. älsklingen va gullig o fixade lite käk o sånt gott. O sen satt vi i var sitt hörn i soffan me varsin data. Socialt ? haha.
Gick o la oss tidigt iaf.Ja tvingade mumin till att bara ligga o hålla om mig tills ja somnade enbart för att det va synd om mig ;) hehe. Mysig va de iaf. Så idag vaknade ja upp klockan åtta och va utvilad. Förklarade för mumin (som sov) att ja hade sovit klart nu och ville prata. Haha som en tre åring :P kan väl säga som så att han va itne riktigt lika pigg. Men kul va de iaf =)

Vissa saker som man inte tänker på när man e bortskämd med att ha en mobil, hur ska man vakna på morgonen utan mobil? För vem fan ha väckarklocka nuförtiden? I min ålder då vill säga. Inte jag iaf.
Men imorgon kommer thomas och hampus, då har dom med sig Hannas mobil till mig =) Wiiieee.
Och även mina vinterdäck och nya vinter jacka och nya uggstövlar! Världens bästa mamma har man ju som sagt!
hon e bäst bäst bäst bäst! Och ja älskar henner mer än något annat!

Och ioch med att ingen får tag i mig så får ni väl ha de så bra. Ni som har mumins nummer kan väl ringa dit ist.
Puss o kram hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0