Massa besök!

Jag Petra Marie Gustafsson håller på att bli sjuk. Eller jag har iaf ont i halsen och e tung i huvudet. Inte okej!!
Jag som jobbar hela veckan. Och ska träffa Lina i helgen. Ska fika o mysa på lördag hoppas jag. och sen hitta på nått på kvällen. Gaaah va ja längtar. Blir många besök nu framöver.
Lina i helgen
Malin nästa lördag och en vecka framåt
Alexandra i slutet av oktober, början av november.
Hanna nångång oxå.
Såå kul =) Och sthlm och pink konser den 2 november med Sara o Madde. Hur bra som helst! tiden kommer gå fort fram tills jul nu tror jag :)

Jag känner doften av fiskbullar, mumins mamma äter de. och jag måste käka de sen! Gaaaah va gott!!
Blir nog en hemma kväll med fiskbullar och film ikväll =)

Idag håller jag tummarna för moster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0