Morahäst ranch

Godmorgon sunshines =)

Blev ingen målning av hyllan igår. Vi kom på att vi hade lite annant att göra. Blev till att tvätta och fixa lite på jobbet.Så nu e papprena om Malins praktik här klara. Så snart komme fjolla och gör Mora osäkert :P Ett besök på systemet va en självklarhet med :P
Trött som va så slappade ja o älsk hemma en stund, drog till hans föräldrar och sen däckade ja hemma igen.

Alla kom till oss vid halv nio typ. Då va det dax att spela spel igen. Dock inget monopol, de tar ju sån jäkla tid. Så det blev två andra spel ist. Sen bestämde vi oss för att dra till krogen, Wasa. På fredagar är det inget folk ute i mora så vi va näst intill själva :P Men hade jätte trevligt ändå. Per lurade i mig två gröna shots. Skit goda verkligen, men det va så där smart o ta dom innan man ska åka hem. Vi drog hem vid ett, och lagom tills ja kom innanför dörren så slog fyllan till, hej o hå helikopterfylla :P
Men man somnade gott ändå =)

Vaknade av att älsk höll på att greja, innebandy match tidigt idag visst.Han tyckte verkligen att ja skulle komma och kolla men ja vägrade sitta där helt själv o Per vägrade att följa med.
så nu väntar ja på att älsk ska komma hem igen, även att han åkte för en timme sen bara =)
Lite små bakis e ja,(elr fortfarande full?) och grymt  sugen på potatismos =)

Snart kommer världens bästaste Hampe Dampe och världens bästaste Thomas till mig =) Ohh ja längtar sååå!!
Då ska vi åka till morahäst ranchen :P bara två veckor kvar typ :D :D :D

Jag trivs sååå sjukt bra, och jag har aldrig varit mer tacksam för detta som har hänt mig! Världens mysigaste stad/by :P och världens finaste pojkvän, han vet verkligen hur man uppskattar en tjej. Så fina ord, och så mycke kärlek! Tack älsk <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0