seg vecka

God morgon =)

Jag har inte orkat gå upp än så ja ligger i sängen och kolla på våra bästa år.
Fattar inte varför ja kollar på den jäkla skit serien, men men.
Börjar inte förens två idag. Och jobbar till åtta. Skööönt.

Va riktigt duktig igår, gick till jobbet när jag började tio och gick hem vid sex. Det vill säga nästan 7 km på en dag. Ganska ovanligt när det gäller mig. Eller jag brukar ju gå ner till jobbet men inte hem. Men det va riktigt skönt att bara få gå och rensa skallen lite.
Har haft en ganska tuff vecka. Mår väl kanske inte så där jätte bra psykiskt. Jag trivs ju hur bra som helst här uppe och har världens goaste pojke. Men det blir lätt ensamt. Behöver mina vänner. Men nu är allt som det är och det finns inget ja kan göra åt saken.
Jag vet att jag e ursel på att höra av mig till folk. Men telefonlinjen är inte enkelriktad heller. Man har verkligen märkt vilka man har som verkligen är ens vänner. Och det känns skönt.

Idag va tanken att det skulle bli en sjukt bra dag bara för att vara lite glad. Meeen ja vetifasen, vad ska man göra ikväll lixom? har ja otur så blir det till att sitta hemma själv ikväll. That sucks!
Men ibland e det skönt med tidigt sänggång och vara utvilad imon på min LEDIGA dag =)
Jag vill till björnparken då!!! Men ja vetifasen om mannen går med på de ;P
Skulle vara så gulligt o få se små isbjörnar juh!

sjukt onödigt inlägg. Dax för frulle

´Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0