sleepy


Helt sinnes va trött jag är jämt. Ändå så sover ja typ minst tio timmar varje natt. Sover kanske för mycke?
Blev lite shopping av mat igår och sen hem o laga mat och sätta pojkvännen i arbete. Det var dax för rensing av garderoben tyckte ja. sagt o gjort. Sen film mys.

Har lust att göra nått innan jobbet, men har ingen ork och ja har bara en timme på mig. Så de blir nog inte så mycke av de. ska gå ner i källarn o leta reda på vantar o mössa. Japp, ni läste rätt. Men de fasiken kallt ibland när man går till jobbet.

Har glömt o säga att ja sa träffa Lina i helgen, hon kommer hit!!!! :D wwiiiiee va glad jag är! har inte sett henne sen i maj. Så ja e sjukt glad!

Sanna o kevin, ni vet att ja älskar er med! och saknar er helt sjukt mycke! Världens sötaste gudbarn får inte växa så fort! i Jul ska vi mysa såååå mycke!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur kallt är det där uppe egentligen? Borde jag skaffa vinterjacka och sånt? :D

2009-09-25 @ 20:36:03
URL: http://saantec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0