Stulen Mobil

Min mobil blev stulen på jobbet innan. Man e borte en minut sen e det stulet. Misstänker att det va nån lite snor unge. Hade ja fått tag på ung jävlen så hade ja sparkat in fittan på den. Men men. Mobilen skiter ja i, mer allt som va i den. Massa sms som ja va tvungen o ha, nummer, massa påminnelser. Ja allt. Och fattig e man så man har inte råd o köpa en ny heller. Som tur e så har man en underbar vän som Hanna som lånar ut sin nya mobil till mig. :) så nu blir det kontantkort ett tag framöver. Så dom som borde ha mitt nummer kommer att få de sen.

Detta har varit en av dom värsta dagarna i mitt liv. För får man reda på att en nära anhörig inte mår bra. Det va något av det värsta ja har fått höra och gjorde mig så enormt lessen. Så jobbet sket ja i mitt på dan. Åkte dit senare än vad ja borde och då blir mobilen stulen. Bra dag va?

Som tur e så har ja haft mumin, han vet verkligen hur man ska ta hand om en lessen flickvän!
Vad hade jag gjort utan dig?!

Aja nu vet ni att det inte går att få tag på mig iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0