I hava a dream. . .

Blogg.se funkar inte som det ska idag kan ja börja med och säga. Ifall de ser lite konstigt ut.

Dagen har sett ut som alla andra dagar.
Man går till jobbet
man jobbar
man åker hem.
Haha intressant liv allså :P

Imorgon blir det sov morgon iaf för bådas del. LEDIGHET står på schemat =)
Blir förhoppningsvis lite målning av hyllan i köket. Om vi nu kan forsla bort den till Mumins föräldrar. Vilket kan bli ett litet problem. Inte smidigt att ha en liten bil och en cab.

På kvällen blir det spelkväll med lite folk. Hade tänkt att surpla i mig lite vin med.
Men antagligen blir det som vanligt, Två glas vin.
Varför har jag blivit sån torris sen ja flyttade hit? Kanske e bra det med.
Men festa vet ja fasiken inte vad det e här uppe. haha
Hoppas på att jag ska möta upp killarna efter hockeyn på lördag och festa till det ordentligt.
Får se hur länge dom pallar. Blir nog ganska hårt för dom, match mellan Mora och Leksand.
Och det betyder krig här uppe. Haha, helt sinnes.

Nehe, funderar på att äta lite kvällsmat kanske. vänta på att min favorit kommer hem med.
Världens bästaste kille! (japp där kom den nykära fjortisen fram igen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0