Vinterjacka jakt!

Har haft en tuff dag igen. Men jag sa det redan innan, det skulle vara jobbigt ibörjan.
Jag vill inte att nån ringer o ska prata om det, för de klarar jag inte av. Lite darför ja ringer så lite till folk. Saknade blir för stor och för verklig då.
Hade stora funderingar på att åka hem över denna helgen. Men finns ju inga pengar, och värre kommer det bli tyvärr =/

Så jag har gjort det bästa av situationen, Det blir lite cider och vin ikväll :)
Är ju inte direkt något ute liv här på fredagar men de e jäkligt gött o bara sitta på o tjata lite ibland med.
Så det får bli så.
Imorgon får vi se om det blir björnparken. tyckte 160:- va lite för dyrt faktiskt om jag ska vara ärlig. Ioch med att vi inte har några pengar direkt.
Annars blir det väl kanske en hel dag med älsklingens föräldrar, och det e ju inte helt fel de heller. Hörde talas om att det va bärplockning på g hos dom, och de tackar inte jag nej till. Mysigt o gå runt i skogen juh :)

Nu väntar man bara på att klockan ska bli åtta så man kan börja slappna av och sänka några stänkare :) Ska bli så skönt att vara ledig imon så ni anar inte! Totaly nice :)

Jag och Mammi är på jakt efter en vinterjacka till mig. vill ha en vanlig lång parkas typ. Har ju bara intersport här uppe så får se om ja hittar en där. Har inte orkat ta mig dit bara. Vill man ha en snygg jacka så måste man vara ute i tid juh =) Måste ju ha en riktigt varm och mysig jacka nu i vinter, kanske får uppleva min första riktiga vinter som man kommer ihåg :) Bara timmerstugan o öppna spisen som fattas.

Nehe dax o gå o fixa lite o pussa lite på sötnöten där ner ;)

Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0