klyven


Jag e så enormt klyven nuförtiden. När det gäller allt. känner att jag inte riktigt är mig själv till hundra procent.
Det e tungt att inte ha någon annan än mamma som förstår mig när allt går lite imot en. Det är bara hon som verkligen va me mig mej när resan va som värst. Jag vet att ja ska blicka framåt och inte bakåt. Men jag är ändå så enormt rädd att falla igen. Det ska inte hända.
Jag har ju turen att ha träffat en underbar kille. Han finns där hela tiden, han bryr sig. Han förklarar hela tiden hur mycke ja betyder för han. Hur underbart är det inte när han ringer tio minuter efter att ja har åkt från han bara för att säga att han älskar mig!Han uppskattar mig. Och det är de jag älskar han för. Han försöker förstå, han försöker verkligen.Han gör mig helt enkelt lycklig, hel.

Min flytt har gjort mig starkare. Den har enbart gjort mig gott. Jag är glad för att ja har lämnat den bubblan jag levde i i jönköping. Jag behövde en paus från det ja trodde va en normal verklighet. Jag har haft tid på mig att inse att jag levde så enbart för att fly. Jag kommer aldrig ångra nått. Men jag hoppas av hela mitt hjärta att jag kommer fortsätta trivas här och stanna här länge länge. Det enda som skulle kunna göra allt lite bättre va om avståndet mellan jkpg och mora blev lite kortare så man kan åka dit lite oftare ;) Mammi min mammi <3

Nu har nedräkningen börjat tills Thomas och hampus kommer hit. fyra dagar kvar. Så kul kommer det att bli! ja saknar dom verkligen! Sju veckor sen vi satt hemma hos hampus och kollade på film och hanna blundade igenom hela filmen hehe. Sötnöt! Tiden bara flyger iväg. Men denna helgen kommer bli grym!

Imorgon är det kort arbetsdag =) Ska se uppföljarn på "män som hatar kvinnor" Blev inbjudna till smygpremiär av den. Hoppas det e gratis popcorn :P haha.
Funderar på om det är nån ide att lägga sig innan VMA?! lätt att ja kommer missa de :P
Ska vänta tills älsklingen kommer hem iaf.

Kraam


Kommentarer
Postat av: lina

Petrus I miss You !! är så glad att du trivs och mår bra i Mora det är ett himla fint ställe =) Saknar dej och jag önskar också att det var kortare avstånd mella mora och jkpg eller iaf att jag hade haft råd att åka upp och hälsa på dej Hatar vara fattig !



många pussar och kramar <3

2009-09-14 @ 15:15:00
URL: http://linaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0