min minnen har ja kvar. . .

Jag gör väl som alla andra i Sverige just nu, kollar på Idol.
hade en tanke på att ja skulle testa o göra taco paj. Men det kändes så tråkigt när inte min älskling va hemma.
Så ja kan erkänna att ja typ käkade upp halva hans chipspåse ist, så just nu känner jag mig enbart som ett fetto. Haha, jobbigt liv man har :P
Ute är det redan kol svart så ut o gå vågar man väl inte direkt att göra heller. Får se om ja kan lura ut min bejb sen =)
Btw, de blev inga uggstövlar innan. Fan man ser ju verkligen ut som en mupp i dom. Så ja blev allmänt arg.
Men vi kanske skulle åka till Falun på lördag o kolla efter skor ist sa min favorit =) har sätt ett par jätte fina i en tidning, o den butiken finns där. Alltid kul o åka till nån annan stad :)

Nehe åter till idol. (jag erkänner oxå att ja grät när den första sjöng, my lord va vackert)


Det är enormt mycke saknad!
Blir tårögd bara ja tänker på de.
Saknar mina o alexandras crazy utflykter. Marias o mina mysstunder, att hon bara fanns där jämt va en trygghet, men livet förändras men ja kommer alltid att sakna det helt enormt mycke.
Familjen Johansson kommer alltid att betyda mycke för mig. Ni vet vad ja tycker om er <3

Finns så många kort, människor och minnen. Vi tar allt som de kommer.
Men ni vet vilka ni är, och jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: malin

Vi saknar dig också Petra, som satan <3

åh om två veckor och tre dagar så kommer jag till dig :D <3

2009-09-16 @ 13:13:36
URL: http://saantec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0