Happy happy happy

Tjohoo :)

Idag har ja vaknat upp på rätt sida =) Tack o lov. Känner mig riktigt glad idag.
kanske kan bero på att jag funderar på att gå och köpa ett par ugg stövlar. Vet inte vart mina är, och skulle jag hitta dom så är dom troligtvis helt förstörda.
Tycker det e så grymt mysigt när hösten börjar komma. Ett tag iaf, man tröttnar ju ganska fort.
Men just nu e det enbart massa mys me höst iaf =) Tjocka kläder o mysiga ugg stövlar.

Denna dagen kommer väl att se ut som alla andra dagar typ :P
Helt okej helt enkelt. Mammsen fyller ju år idag <3
Världens bästa mamma =) Har skickat ett litet kort till henne. O sen får hon e extra fin julklapp =)

Okej ja e sjuk när ja säger de här, men ja vill ha massa snö och tjocka mysiga jackor o tröjor nu nu nu!
Ja vet att ja kommer att ångra att jag har sagt de. Men men.

Nehe nu tycker ja allt att min favorit kan komma till jobbet så ja kan pussa lite på han =)
De va ju faktiskt ett par timmar sen ;)



Snart är trion samlad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0