vinter redan?

Jag har inte nått att skriva om direkt. Har som sagt ingen lust direkt längre.
Är inne i en väldigt jobbig period just nu och försöker verkligen ta mig ur den så gott de går.
Och det går allt bättre med hjälp från pojken min och Mammsen. Guldvärda!!
På lördag kommer Fjolla (malin) iaf. Ska bli så mysigt att få träffa henne igen. I en hel vecka! Wiie :)
Så nu har man nått att se fram imot.

I lördags va det premiär för vinterjackan, även igår. För jääävla va kallt de va. låg runt noll grader vid nio på kvällen. Sen senare blev det minus grader. Tur att man har världens bästa vinterjacka nu =)
Va enbart tvungen att säga detta. För jag fick en chock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0