-l-

Ush vad jag längtar hem nu. Jag är verkligen inte mig själv längre. Och det känns bra och ur dåligt.
Bra för att jag tycker att det skönt att ja e mycke lugnare, men samtidigt jobbigt att jag inte kan umgås med folk när dom festar. Panik ångesten ligger och väntar på att få bryta ut och jag gör allt för att stoppa den. Varför är jag så jävla rädd för den? Ush o fy.
Dagarna räknar ja ner för fullt. Just för att bli av med väntan. Det är skit kul att flytta ner igen men samtidigt skit jobbigt att lämna Mora. Men att gå o vänta tar död på mig. Ska iaf börja kolla över mina saker i källarn snart. Packa ner sånt vi inte använder.

nehe dax att bädda ner sig i soffan.. ha en bra helg :)



En av dom bästa helgerna i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0