Grått och trist

Har haft världens slappaste dag hittills. Har legat i sängen och glott på tv och pluggat. Sen va jag duktig och gick en lång vända med Molle i regnet. Men nu ligger jag här i sängen igen. 
Hade tänkte att gå på stan, men de va ingen som ville hänka på idag. Så det får bli imorgon ist. Basse fyller ju år imon och jag funderar på vad ja ska köpa till han?! Förslag, ja tack!! Han har ju redan fått en hel del så de blir bara nått litet. Men jag ska baka en tårta iaf och göra hans favorit mat :) Så snäll e ja :P

Om en stund kommer basse hem och då ska ja åka till Dollarstore och slösa lite små pengar. Enbart för att hitta på nått.Haha patetiskt. Får se om jag våldgästar Lina sen eller inte. Har inte så mycke ork längre. Måste få sova ikapp lite :) skönt att det e helg iaf =) 

Jag e hungrig!!!! Kanska ska äta tacosoppa för andra gången idag? Haha Tur att jag e king på att göra sån så man kan äta den jämt! Muuuummms!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0