Mora of Sweden =)

Går blev det möte på Mora of Sweden :) Gick jätte bra, och så fick vi varsin kockkniv =) Såå snällt!
Hela dagen ida har gått åt till att försöka sammanställa allt, det har gått väldigt bra faktiskt. Men ska fortsätta imorgon.
Imorgon kväll blir det också till att åka till Matilda och gå på ljusparty sen på lördag blir det tjejkväll =) Troligtvis hemma hos oss. Ska bli riktigt kul. Händer en massa roligt nu innan ja flyttar.

Nu har äntligen värken i ryggen börjat släppa.Fast jag kan inte gå ordentligt än och får väldigt ont om ja går för mycke eller sitter ned förlänge. Och jag vill bara ut och gå gå gå! Hunden och jag behöver de, men va fasiken ska man göra när man inte kan. Så Molle och jag får vänta med det. Bassa har ju fått ta å gå ut med molle de mesta nu, men inte direkt lång promenixer. De kan man ju inte påstå är hans grej. Men men snart går det väl över och då ska vi ut och traska :)

Nehe dax att åka till Kronans droghandel snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0