pluggeliplugga

Plugg plugg plugg.. Det är det jag sysslar med nuförtiden. När man precis har gjort färdigt ett grupparbete och en kurs, samma dag så börjar en ny kurs och ett nytt grupparbete. Men men. Som tur va så berättade våran lärare för oss att jag bara ha denna kursen och en till kvar och de andra denna och två till.. Tiden kommer gå fort. Sen är jag hemma hos min mamma <3

Det jobbiga är att jag vet inte om jag ska vara glad eller lessen. Är ju självklart både och. Behöver bara hjälp med att packa nu. Tiden kommer gå så snabbt och jag kommer stå där i sista stund och göra de. Fan va drygt!

Idag ska jag iaf försöka ta tag i städning och byta gardiner och sen plocka ner en massa saker i källarn.. Gå en långis med molle med får jag inte glömma.

Känner att jag ältar bara allt hela tiden, allt om flytten och sånt. Men fy fan, detta är verkligen det värsta jag har gjort någonsin på ett sätt. Ni får helt enkelt stå ut. Jag måste skriva av mig för att lätta lite klumpen i magen. Ussh, Men snart så kommer jag hem mamma =)

Ja måste bara hitta mig en lägenheeeett!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0