Rygghat!

Ja då har denna helgen flugit förbi. Har tagit det skit lugnt.
I fredags när de andra gick på krogen så bäddade ja ner mig i sängen. Mådde inge vidare bra. Sen när ja vaknade i lördags så va ja dunder förkyld :( inge vidare bra. Och basse va bakfull. Så vi va hemma hela dan. På kvällen kom hans kusin och tjej så vi pratade bara en massa och åt en massa chips :P
Natten har varit hemsk, kall svettats som en idiot.
Vakande och hade så sjukt jävla ont i ryggen.Helt sinnes ont!  Kan verken gå sitta ligga elr stå upp. Fy fan!!

Men dagen han spänderats i Älvdalen hos Tina. Har ju nämnt henne innan, de va hon och hennes familj som var med i familjen annorlunda. Hon har ju tio barn. Hälften av alla var hemma men de andra barnen tog jörgen med sig och gick till grannen :) Vi va på klädparty där så dom presenterade alla kläder sen fikade vi. I slutet gick vi klasskompisar lite husesyn. Jag e helt imponerad över att alla får plats allså. Men vilken gullig familj hon har =)
Älskar mina klasskompisar, fan va kul vi har! Och planerna inför maj här e inte nådiga :P

För övrigt så sitter jag här och tycker jävligt synd om mig själv. Vill ut och gå en långis men de går INTE!! Faaan!! ja hatar min rygg, detta är ju inte direkt första gången heller. Så nu väntar jag på att min sambo ska komma hem från malung och köpa mc donalds mat till mig. Enbart för att ja e sur för min rygg inte funkar!! och för att ja e tjock! haha



Världens sötnöt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0