sleepyy

Dagarna har gått i 180 knyck. Har varit väldigt bra dagar. Helgen har jag spänderat mestadels med mina underbara tjejkompisar. Blev ett besök hos matilda i fredags där de andra va och i lördags lite party =)
Och om ni bara visste hur mycke jag kommer sakna er!! Sjukt mycke!! Alla klasskompisar, utan er hade ja hoppat av denna helvetes utbildning för länge sen.

Idag var det dags igen för att arbeta med grupparbetet, och jag måste säga att det har gått sjukt bra. bättre än vad ja trodde de skulle gå. Imorgon ska det sista göras och redovisas. Lite nervös faktiskt. För hela betyget hänger på just detta grupparbetet.

Nu kommer veckorna gå fort. Har en hel del inplanerat de kommande helgerna. Och sen när jag väl e på plats i Jkpg så är det dax för jobb och sen läger med thomas och hampus haha!
Och nästa år i typ mars så ska jag och thomas på semeste,till asien iaf har vi sagt sen hade thomas speciella önskemål om att åka till Finland hahaha!! Skämt osido :P

Nee nu ska ja sova för ja ska upp vid åtta imon :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0