Sool!

Idag är de hur fint väder som helst :) Massa sol! okej nått moln här o var men de kan jag leva med. Det har ju regnat och varit tråkigt nu i flera dagar. Så detta var allt på tiden :)
Har pluggat lite på förmiddagen sen ner på stan och leta present till basse. Hittade tills slut lite fin fint :) Även varit på Maxi och handlat,känns som att ja har missat att handla nått. Har varit llite stressigt på eftermiddagen. Men nu väntar jag på att hämta basse på jobbet. Har suttit på balkongen en bra stund. Shit va varmt de va :)  Me like!!

Ikväll var ju tanken att Basses föräldrar skulle komma hit och sen skulle vi bara vara hemma ikväll och dricka lite öl me krister. Men saker o ting ändrades och nu ska vi grilla hos danne och hans tjej. Ska bli skit trevligt :) Längesen vi träffade dom och så ska vi kolla in deras nya hus. Skönt att träffa lite annant folk än varandra bara :P haha.

För övrigt en väldigt bra dag känns de som :) Och jag håller tummarna för att presenterna till Basse blir bra! Men han brukar inte vara så kräsen så det blir nog toppen!

Nehe nu ska jag packa in mig själv och hunden i bilen och hämta sambon :) Sen systemet :P Den enda roliga butiken i Mora :P Hahaha


Snart ses vi igen gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0