vulkanutbrott?!

Tack o lov för mina klasskompisar!!  Utan dom hade jag inte stått ut så som jag gör. Och dom får mig att skratta och le, när jag mår som sämst! Känns så skönt att ha dom! Känns jätte tråkigt att behöva flytta ifrån dom, men vi ska ha en jäkla fest innan jag drar :) Alla hem te Mari :D Jippi tjoheej! hehe. Men det är bestämt att jag och förhoppningsvis Hanna (Fast hon vet inte om de haha) ska hit igen tills Mora festivalen! och bara umgås en massa med Lina och Tilda :)

Ska vid tolv cykla ner till stan och fixa lite ärenden hade jag tänkt.  Annars har ja inget planerat, ella ja tvätta måste vi göra med. Jaja nu blir de duschen.

Jag liiiiiiiiiiiiiider!!!!!!!! vill dit där jag hör hemma nu!


Kommentarer
Postat av: sanna

kommer ta emot dig med öppna armar, saknat dig sååå mycket. kevin kommer bli så glad som fått hem sin gudmor igen. ska pussa sönder dig

2010-04-16 @ 16:03:52
URL: http://sannajkpg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0