-L-

Hej o håå, ett inlägg till ;) inte dåligt! haha

Ska bara säga att vara arbetslös är inte min grej! Okej jag har extra jobb men de hjälper fasiken inte mycke. Ge mig ett jobb så ja kan flytta igen! Det går jätte bra att bo hos mamma, men ensamvarg som jag är så vill ja ha ett eget litet kryp in. Men arbetsförmedlingen e hopplösa, "får du ett jobb i kiruna så måste du ta de" men om man inte vill bo i kiruna då??!! "du har inget val"!! Herregud säger jag bara. Villket system.

Helgen i Mora blev lyckad. Lite för mycke party på fredagen bara. Men roligt va de! förutom att ja fick begrava min mobil efter den natten haha. Tur att jag har beställt en iphone 4 som kommer när som.  Lördagen gick enbart åt till att vara bakis. Blev lite arg på mig själv att ja sumpar hela den dagen enbart för att må dåligt, de va så mycke ja ville göra. Men kräftskivan va jätte trevlig oxå.

Idag är det dax för lite jobb 14-18 bara, bättre än inget. Sen ikväll blir det bilbingo med Lili :) super mys! Och imon är det dax för arbetsförmedlingen igen. är där inne typ varje dag nu på möten. Skit kul! Not!

Jaja ha´t gött :) Kram banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0