Min tjejer <3

Hej o håå va länge sen det var jag lämnade ett avtryck här.. Lustigt att folk ens fortsätter att kika in :)

Nu har det gått ett par månader och jag har bott in mig ordentligt. Sitter och läser mina gamla inlägg, det får mig att inse hur dåligt jag mådde innan. Det är skönt att ha svacker ibland så man kan titta tillbaka på dom sen när man väl har kommit ur dom. Man lär sig något av de.  Jag gör det iaf!

Nu vet jag att just jag var inte mogen för Mora, Förhållandet var inte bra för oss, och jag behöver min familj närmre än jag kunde ana. Och det kommer jag att ta med mig. Mora saknar ja till tusen, men det är staden i sig och mina underbara vänner!

Och på tala om dessa underbara skapelser så åker jag och Hanna till dom på fredag! Jag har nog aldrig längtat så mycke efter nått som nu! För de kommer bli en helt sjuk helg. Mys på fredagen med liten utgång på brasseriet och lördagen väntas de kräftskiva med hela klassen :D Meee sooo happy!!

Trodde aldrig jag kunde få så fina vänner så snabbt! Dom ställde upp så grymt mycke för mig när jag hade det som värst, dom erbjöd mig att få bo hos dom, ringa när som.. ja men allt ni vet. Ni kommer alltid att kommas ihåg flickor!

Tack för att ni fanns där när jag behövde någon som mest! Finns inga ord som kan beskriva!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0