-:-

Fan hoppas verkligen jag kommer iväg till jkpg på torsdag. Ska ju bli sånt snö oväder. Många tåg skulle ställas in men det va i sthlm. Tur att man inte bor där just nu. Men stackars Lina :*/ Hoppas verkligen det går bra för dig gumman! Så måste vi ses!
Jag hoppas verkligen att man slipper bli ståendes nånstans. De hade ju varit lite små jobbigt faktiskt. Här har det kommit en jäääävla massa snö iaf. Igår så va ja ute med molle vid halv sju och då va det en massa snö, sen gick vi ut igen vid tio då hade de kommit 15 cm till. Helt sinnes sjukt! börjar  ogilla det här nu.

Ikväll var det dax för att plugga hos Matilda. Blev det nått plugg?! Neeeeeee typ inte, för jag lina och matilda är bäst på att bara sitta och asgarva ist. Inte okej för vi har vääärldens jäkla jobb framför oss. Ussh. Och då åker jag bort med. Inte bra inte bra.
det är iaf hur kul som helst att ha lärt känna dessa flickor. har bara kännt varandra i en vecka och ändå känns det som flera år. :)

Nu blir det till att åter gå till myskvällen med älsklingen! kommer sakna ihjäl mig efter han när ja e i jkpg :*/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0