-l-

Tyvärr så blev det ingen skidåkning idag :( lite synd men Lien va tvungen att hjälpa hans son.
Så ist har jag bara varit hemma hos mamma hela dan med henne och Hampus. Senare så gick vi till Mormor och sen kom Hanna.

Har varit en väldigt jobbig dag. Natten va jobbig. Helt plötsligt försvann all glädje.
Men utan mamma hade ja gått ner mig totalt. Men hon och hennes kloka råd hjälper mig alltid att ha näsan ovanför vattenytan. Kan inte förklara i ord hur tacksam jag är för det.

Imorgon så åker jag hem igen. Skönt att komma tillbaka till det vanliga igen. Men samitdigt så vill ja inte pga skolan. Det är såååå mycke att göra :/ men men

Nehe nu ska ja sova. Godnatt friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0