Bad day

Helgen har verkligen bara sprungit iväg. Hampe kom vid fyra i fredags och då åkte vi och gjorde lite ärenden sen satt vi hemma och kollade på hockey och en massa os bara. I lördags åkte vi och spelade monopol haha, blåste som fan så det gick inte att vara ute alls. Vi åt även kräftor senare på kvällen och drog senare iväg till Matilda och Timmy. Så helgen har varit ganska lugn. Har mest bara slappat. Ville verkligen inte att Hampus skulle åka hem idag utan att det skulle vara snöstrom så han fick åka hem imon. Men den turen hade jag inte =(
Klockan är bara tolv och jag har redan haft en sjukt jobbig dag. Ibland är det bara skit jobbigt att inte kunna få åka med hem till jkpg. Ibland vill ja bara kunna åka till en kompis eller mamma när som. Jag hatar att det är så jävla långt hem! Men man har såna här dagar, då allt bara e skit rent ut sagt. Och som jag alltid har sagt innan så är det bara att rida ut stormen och se framåt.
Jag ska ju ändå få träffa min underbara vän Hanna på lördag och hon är här i 9 dagar. Sen kommer Mamma och dom nästa fredag. Och jag är så enromt glad för det. Sen är det förhoppningsvis enbart en månad kvar efter det tills ja kommer till jkpg igen.
Men man vet aldrig.

Just idag ska jag bara ligga hemma och kolla på sex and the city och tycka synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0