Bingolotto :)

Hade verkligen en jätte mysig kväll igår. Älsk blev jätte glad för tröjan jag hade köpt till han. Vi hade bestämt oss för att se filmen Farsan på bio. Och fasiken vad jag gillade den filmen! så jäkla rolig haha!
När vi stod där med våra popcorn så ser vi att jörgen och linnea är där oxå. Så vi satte oss brevid varann och sen tjötade en massa efter bion. Jätte kul att träffa på dom oxå :)
Sen blev det kebab rulle och en massa mys framför Skidskytte haha hur romantiskt lät de då? haha. Men kul va de.

Jahopp och dagen har spänderats hos mumins föräldrar, käkat lax och efterrätt :) Mumma! Men nu har pojken svikit mig för att spela tv spel så här sitter jag som en oldie och spelar bingolotto! haha riktigt illa, men jag håller hoppet uppe, jag SKA vinna!!

Måste bara säga oxå att världens bästa och finaste pojkvän gav mig sååå fina blommor idag!
Älskar dig!

Te helgen kommer Hampe Dampe hit :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0