Bokföring

Provet gick jätte bra idag :) Skönt! Men nu känns det lite konstigt, har inget plugg alls att göra denna veckan :S
Inte för att jag har pluggat så mycke innan men jag har iaf tänkt att jag måste göra de. Och nu behöver jag inte ens tänka så :/ Hmm, skönt e det väl. Men man känner sig lite rastlös allt.
Men imorgon ska jag umgås med "matmos" även kallad matilda :) Får hoppas på att "nyblin" även kallad Lina vill vara med :) Så härliga brudar! Och fy fan va kul vi hade på sista lektionen idag. Vi skulle diskutera olika situationer och olika lagar.Det hela slutade med att alla satt och as garvade och läraren grät av skratt.haha. Och då va det bara jag och en till som va i tjugo års åldern dom andra va mellan 40-50 typ haha. Jag diggar våran klass stenhårt!

På tingsrätten imorse gick det oxå bra. Skulle svära eden eller va de heter men det gick inge vidare haha. massa krångliga ord juh. Men skönt att det är över nu så jag kan lägga detta bakom mig.Äntligen!!

Nehe om man kanske ska ta sig en sväng om med Molle ut o kissa kanske :)

Ha´t bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0