Jönköping

Resan ner till Jkpg gick jätte bra. Inte mer en 15 min förseningar, Så skönt!
Så igår blev det till att umgås med mammi och Maria. Käkade china mat :D Muuuummmss!! Och sen åka till skytt och kolla på hockey och tjöta lite. Så skönt att träffa alla igen =)

Men idag ringde Maria vid kvart i sju och väckte mig, hade lovat henne igår att följa med till borås och vänta medans hon gör en tenta. Hon sitter där inne nu och kämpar. Men ja tror hon fixar det galant :D
Egentligen borde jag plugga lite oxå nu medan jag sitter här. Men men. Jag e så grymt trött. har kört hela vägen hit också så man e lite trött i ögonen.

Ieftermiddag ska ja träffa världens sötaste Jenny =) Ska bli så jäkla skoj. Har en massa att ta igen. Och sen ikväll  är ingenting planerat mer än att ja ska umgås med Thomas och Hanna och sen får vi se vilka mer som hänger på och hittar på nått. Hoppas på att stöta på Maria och Lina senare oxå.

Den här helgen kommer vara så sjukt bra! och jag behöver det verkligen. Imorgon blir det mys på stan med mamma och lien och sen ev en liten utgång med mina fin fina vänner <3

Tack för att ni finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0