Pluggeliplugg

Har enormt mycke plugg nu. Som sagt så går jag bara i skolan tisdagar och onsdagar. Så idag fick vi uppgifter och två redovisningar och ett prov till onsdag nästa vecka. För på tisdagen är jag på praktik. KUL?? Naj naj naj!
Men jag och Julia ska plugga lite imon och hoppas på att det är ur världen sen.
Men det är det väl säkerligen inte haha.
Redovisningen idag gick jätte bra och jag förväntar mig ett ganska högt betyg på de faktiskt.
På tal om betyg så fick jag VG på min kurs, småföretagande A idag. Är väl egentligen nöjd, MEN man kan ju oxå få Mvg. Haha, som mamma alltid säger " du har alltid en massa men att lägga till" Sant sant sant.

Men imorgon så ska jag först plugga med Julia sen hockey med Matilda och älsk. Sen fredag och på lördag kommer Hanna och då blir det party med flickor från klassen :D wiiiieeee


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0