Sad day

Jag vet faktiskt inte vad det är för fel, Men jag kan bara inte känna någon glädje just nu.
Jag har sånna perioder i mitt liv då jag inte har nån livsglädje alls. Men var enda gång kommer ja ur perioderna men ändå lär jag mig aldrig hur.

Jag åkte ner till Jkpg förra veckan för att jag inte mådde bra och behövde komma iväg lite, trodde jag. Jag kom hem till Mora igen och mådde lite sämre till och med. Det sas saker om mig och till mig i lördags och i fredags oxå för den delen som gjorde mig svag, osäker. Och sen att få höra att man är en dålig vän och massa sånt gjorde ju inte mindre ont.Det sitter kvar vissa saker i mig sen förr. Tex så tar jag vissa saker mycke hådare än vad andra gör.Det tar mycke längre tid för mig att glömma eller komma över något än vad det gör för dom flesta andra..
 Just nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Hur jag ska lösa nått. Det är väl bara till att rida ut stormen antar jag.
Jag känner mig bara inte hemma nånstans. Jag älskar Mora som fan, men det känns inte som det är "min stad" och likadant känner jag om Jkpg.  Jag är så enormt klyven.

Som tur är så vet jag att denna svackan försvinner snart, liksom alla andra.
Men att inte kunna känna sig riktigt bra är så sjukt hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0