Slööö

Inget blev som jag hade tänkt på idag direkt.
Blev A6 med Maria och sen kom även Malin och fikade och så där =) Så vi satt där uppe ett par timmar och pratade en hel del och sen kom Jenny och hämtade mig.
Så skönt att bara sitta och prata om allt och inget, så söt e hon den lilla tjockisen :) Så vi satt här i bra många timmar och tjötade. Till slut va klockan mycke och jag trött så jag käkade med Moste Mamma och Lien sen bara slappat i soffan och druckit ett glas vin =)

Tanken va idag att gå ut, men jag kände helt enkelt inte för det. Alla skulle helt plötsligt till olika håll och jag orkade inte ta bussen nånstans. haha. Man har ju blivit ganska bekväm av sig så i Mora, där kan man gå till de flesta ställerna :) Mycccchhe bra!
Så snart ska jag krypa ner i sängen och nana lite. Imon blir det tidigt uppgång och sen torget och lite lunch på de. Slinker säkerligen ner ett glas vin me framåt dagen på nått trevligt ställe. En mys dag med Mamma helt enkelt =)
Hoppas på att Lili hänkar på till torget med:)

Måste bara berätta att mitt nyårs löfte va att jag måste ha testat längdskidor minst en gång innan 2011. Sen jag flyttade till Mora så har ja insett att det ser för jäkla härligt ut och åka de där :) Så på söndag ska Lien och jag åka:D haha. Det ska bli en jäkligt roligt syn må ja tro. En som har åkt vasaloppet 8 ggr ska försöka lära mig. Hej o hå träningsvärk!! Men va ja längtar!!:)

Nehe nu ska jag ringa älsklingen innan ja somnar <3

God Natt och tack alla sötnötar för idag =)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0