snart fredag :D

Har fixat en massa papper till A-kassan idag. Va en jäkla massa olika papper som skulle dit. Jobbigt. Sen drog jag och Matilda ut på en raggarrunda i min raggarbil och kollade på två mordplatser här i Mora. Haha ganska onormalt jag vet. Men iaf. Ena platsen va det en massa poliser på, nyfikna som vi är haha.
Sen drog vi vidare i raggarbilen till Lina och Fabian. Fabian är Linas lilla son, huuur söt som helst :)
En riktigt godbit de där=) Så det blev att vi satt där i ett par timmar och pratade en massa skit bara.

Sen har jag som vanligt bara suttit i soffan som en gammal tant. Eller ja, jag var duktig och lagade kyckling brunsås och ris. Blev så enormt sugen på egen gjord brunsås. Här e det inga halvfabrikat serrö.Eller jo ibland, men inte så ofta som tur e =)

Nehe, annars har jag nog inte så mycke att säga. Mer än att Hampus kommer imon :) Wiie!
Men ja känner på mig att han och basse kommer sitta klistrade framför os hela helgen. Inte okej!! skidor kan ja gärna kolla på, men när hockey kommer på så vill jag spy! Fy va tråkigt. kul att kolla live, men fasiken inte på tv.

Nu kom älsk hem <3
see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0