snökaos

Jahopp då e frågan om man lyckas ta sig till Jkpg imorgon.
Skulle visst blir bättre väder i jkpg men värre här :/ Ussh hoppas att det inte blir en massa förseningar bara.

Har faktiskt lite ångest över att jag har bokat biljett redan.
Dels för att jag inte vill lämna min lilla familj här,
Att jag har så sjuuuuuuuuukt mycke plugg och måste egentligen vara här och plugga med dom andra.
Samtidigt så vill ja ner och bara få slappna av lite hos mammi =) Även om det brukar bli jäkligt stressigt med alla man ska träffa.
Men det som är absolut bokat är att träffa Jenny på fredag eftermiddag :D  Ska bli såå kul. Va ju ändå ett halv år sen sist =/ inte okej.

Nehe jag borde fasiken packa.. Har inte ens börjat än..
Ohh jag ska få träffa mamma imon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

Men ush va jag kommer sakna mumin. Han förstår nog inte ens hur mycke han betyder för mig. Och att det verkligen är grymt tungt för mig att åka. Kommer längta ihjäl mig efter han! och självklart våran underbara lilla molle :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0