Taco

Hur bra är det inte att sänka sin månadskostnad på mobilen och ändå få en ny mobil på köpet =)Wihoooo!!
Jaaoo, dagen har varit väldigt bra. Kom till skolan och fick reda på att vi ska öva hela dagen tills provet imon. Jätte nödvändigt att va tvungen att åka dit för det!! nejnej, men fick ju träffa mina söta klasskompisar iaf =)Alltid lika kul!
Det bästa av de bästa är nog ändå att Lina även kallad för Nyblin, ska bli granne med mig!! Wiieee!!
hur kul som helst. Så numera ska vi ta sällskap till skolan och gå kvälls promenix :) sjukt nice!

Vi planerar även en sjuk utekväll den 27:e när Hanna kommer på besök. Jag och mathilda har planerat att tvinga med Mammorna iklassen ut. Men dom e nog allt lite tveksamma. Men det kommer bli så kuligt=) Och mammorna är inte så gammla som det lät, 20 och 26 e dom faktiskt bara :D

Nehe jag ska nog plugga lite till sen laga tacos till min sambo kommer hem <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0