Vasaloppet

Som jag skrev i förrgår så blev det verkligen inte mycke plugg igår. Jag och Julia satt och pratade om allt annat än plugg haha. Men imon tar vi nya tag :)

Idag har hela dagen gått åt till att umgås med Matilda :) Vi har varit på stan i över två timmar. Visste inte ens att det gick i Mora. Haha. Men hon hittade massa fint som hon kan ha imon när vi ska gå ut =)
Så glad att jag ha tilda och lina här <3

Men nu fattar jag vad folk pratar om när dom säger att det är ett helvete här när det är vasaloppet. Och ni som har varit här vet vad jag menar när jag säger att det är kö från Willys rondellen ner till stan!! FY fan! det tar min 25 minuter ner. Och annars tar det 5 typ. Ush, och ändå har inte det värsta kommit än.
normalt sätt är det ca 23 000 invånare här, under vasaloppet är det ca 120-130 000 personer här. HELT SINNES!!
Men fan va kul med ett mega stort öltält :) Imon blir det utgång med mina flickor från klassen och Hanna! Kan nog inte bli bättre! 
 
Och idag mötte jag min fanclub på stan ;) inte alla som har en sån!

Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0