Walla walla walla :)



Snart kommer min älskade "flickvän" (HAHAHA) till mig. Bara lite mindre än två veckor kvar.
Och då ska vi ut och patajja med Lina och Mathilda hoppas jag iaf :)
Och hon stannar i hela 9 dagar! Wiiee massa kul! Så den 27:e så ska vi rocka loss i öltältet med alla brudar som har åkt tjejvasan samma dag! :) Om ni bara visste vilket öl tält dom har byggt upp här. Ojojoj :D
Jag känner på mig att det kommer bli så enormt grymt kul under den veckan. Party som fan, och mammi moster och lien kommer :D Yeeeh! Saknar dom så enromt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kommer ihåg när jag var i mora under vasaloppsveckan förra året roligaste veckan i mora under hela året =)!!

2010-02-16 @ 22:32:57
URL: http://linaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0