-.-

Ussh nu vill jag att Csn ska jobba lite snabbare så jag får reda på om jag får lånet. Inte för att det ska vara några problem men ändå.
Vi har typ ingen mat o inga pengar. Suck. Undra om det går kissa i bensintanken oxå? Hmm, de hade varit nått de =)
Ne ussh det e dystra tider nu, som det har varit i ett halvår ungefär när det gäller ekonomin. Men jag hoppas som sagt att det kommer igång snart.

Jag o älsk har varit ute och gått en runda med vovven nu. Han går så fint den lille byrackarn. Tänk om han bara kunde tänka sig att börja äta ordentligt med. Hmm. Jäkla hund! hållt på så här sen vi fick han nu. blir aaarrrrrgggg! Men men

Jaja ska försöka fixa ihop en macka om det finns.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0