2010-01-01

Tiden i Jönköping va stressigt. Kul men lite små jobbigt när tiden inte räcker till te alla.
Har varit helt fantastiskt att spendera på enromt mycke tid med mamma.
Och jag kan inte förklara i ord hur glad jag är för all hjälp vi har fått av mamma! Det är alltid en enorm klump i magen när man ska säga hejdå. Men nu har jag tack o lov nått att se fram imot. Mamma Lien Mona och Hanna kommer hit när vasaloppet är :) Det lever jag på just nu. Man måste ha nått att se fram imot.Ren och skär lycka!
Har varit riktigt kul att umgås mycke med moster Mona oxå! sist ja va nere så va hon i Turkiet och gottade sig :)
Hundarna har lekt som aldrig förr, Molle kommer vara ganska sliten ett tag framöver nu gissar jag på :P

Hur som helst så va det väldigt skönt att komma hem igen. Till Mora allså. Haha kallar allt för hem numera, även jag blir förvirrad ibland. Nu ska man bara vänja sig vid livet som arbetslös. Har varit riktigt skönt att bara dega i två dar nu. Första gången någonsin här uppe.

Nyårs afton va väldigt lugn. Satt hemma först och käkade lite gott med Mumin o Per sen kom även mumins kusin och flickvän. Vi drog vidare till Mumins fastrar och mamma o pappa vid elva och firade tolvslaget med dom. Jätte trevligt. Och sen blev de till att kolla på när dom lekte/Spelade twister :) Det va en jäkla syn haha.

Nu är det snart vardag igen och dax att börja ta tag i allt som har med arbete o göra. Massa papper ska in till a-kassa o arbetsförmedling. Ska försöka komma in på en utbildning med som startar 11 januari. Vi får se vad som händer.

Tack alla som har varit med och gjort 2009 till ett fantastiskt år. Jag har gjort så enormt mycke som jag är stolt över och det är många som har hjälpt mig med det! Ni vet vilka ni är, Ta åt er!! Utan er är jag inget!


Kommentarer
Postat av: alexandra

jag vill oxå komma då :) saknar dig massor hjärtat <3 pusspusspuss

2010-01-05 @ 22:02:43
URL: http://alexandrad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0