Första skoldagen :D

Skolan idag gick jätte bra :) En jätte trevligt klass verkligen. 22 elr 24 tjejer och 1 kille tror jag att vi var =) hehe.
Läraren är jätte trevligt och bra och detta kommer bli skit bra tror jag. Fick reda på att vi går enbart i skolan tisdagar och onsdagar. Resten måste vi plugga hemifrån. Redan idag satte ett grupparbete igång som ska redovisas om en vecka och imorgon börjar ett nytt grupparbete. Men jag har träffat toppen människor som jag arbetar med Emma Mathilda och Lina. Super trevliga. Så allt känns toppen.

Sov jätte dåligt inatt vände och vred på mig hela tiden. Enbart för att jag visste att jag var tvungen att sova tidigt. Så trött som en zombi gick jag upp i morse och försökte käka. Gick inge vidare. Så ieftermiddag när jag kom hem så somnade jag skönt i soffan en stund =)

Lite små kul att jag verkligen följer familjen annorlunda som går på tv på måndagar. Tycker det e lite små fränt med alla dessa barn. Och speciellt kul när ena familjen är från en by här uppe, Älvdalen. 
Och vem kom inte in trillandes i klass rummet idag? Jo men visst, tio barns mamman Tina från Älvdalen =) 
Lite små kul att man ser henne på tv ena dan sen e man klasskompisar nästa hehe.

Nehe på tal om nått helt annat så ska jag ut och  bajsa min hund och sen laga mat=) bara så ni vet.

Over. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0