GoodNight

Har en jätte jobbig känsla inom mig. Mumin är inte hemma och kommer inte att vara förens i morgon. Han sover hos sina föräldrar inatt. Den enkla anledningen är att han ville kolla på hockey som är väldigt väldigt sent inatt. och jag måste få sova ordentligt. Men det känns ändå konstigt att vara helt själv här. Visseligen väldigt skönt oxå på ett sätt. När jag bodde i Hva i min egna lägenhet så tyckte ja om att vara ensam på kvällarna. Sitta och kolla på 2½ män o sen gå å lägga sig när man vill. Hur skönt som helst. Men nu känns det som att man har varit osams typ bara för han inte är här. Men så är det ju inte. Konstigt känns det iaf.

Igår så satt Mumin Krister och Per här och drack. Jag kände ju som sagt inte alls för de.Dom satt och tjatade på mig och en jävla massa låtar som skulle spelas o allt där till.Så jag sa till dom att ta en taxi ner till krogen vid halv tio, haha.Sen la ja mig i soffan och kollade på tv. Hur skönt som helst :D Sen ringde mobilen, hade inte en aning om vem det var. Insåg sen att det va Henrik från Brasseriet (ena krogen i Mora) Han frågade om jag kunde komma ner och jobba lite. Oh yes svarade jag och hoppade i lite frächare kläder. Slapp baren igår, är lite ringrostig på den fronten så jag fick se till att hålla det snyggt överallt. Skit skoj =) lite folk va det, synd. Men nu har man fått in en fot där iaf =) Känns jäätttteee bra!!!
Imorgon är det måndag och dags att ta tag i en jäkla massa pappers arbete o skit. Hmm.. Vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Men det får lösa sig helt enkelt.

Nu dags att ge vovven mat och sen ut en runda me han. Om han vill och orkar vill säga. Han ligger här jämte o snarkar! haha, våran sötnöt!

Sov gott Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0