Hanna Sara Maria Eriksson

Om jag säger så här, det sög verkligen att gå upp klockan fem imorse. Speciellt när man somnar vid två. Men jag hade ju turen att kunna åka hem o sova igen, de kunde ju inte älsklingen :/ Stackarn. O så ska han sitta och försöka lära sig en massa ända tills sex ikväll. Ush ush ush.
Känns lite tråkigt när inte han är hemma. Men ändå så är det skönt att kunna sakna varandra. Men jag kan inte förneka att jag saknar han. Ohh jag älskar han så enormt!

Imorse vid tio va det dax att gå till banken. Har bytt bank darför en jäkla massa besök där. Hur som helst så va det dax att snacka pension. Hur långt bort känns inte det då? Det jäkliga är att jag fick se på datorn att jag har 43 år kvar tills det är dax. Va då lång tid? haha. ´Känns lite knasigt och prata om sånt nu. Men hon blev överaskad över att jag hade så mycke sparat redan. Haha o ja visste inte ens att ja hade en endaste krona där haha.
Sen va det dax att fixa a kassan med. Krångligare än krångligast.
Men men.

Men det bästa av dagen är ändå att Hanna Sara Maria Eriksson kommer till Mora IMON!!!
Kan man bli mer lycklig?!  Jag hoppade av glädje när jag fick reda på det iaf :) så imorgon får jag hit båda min älsklingar! hanna o mumin =) GLÄDJE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0