heeelg!!

Nu är det äntligen helg. För första gången på 7 månader så känner jag verkligen att det är helt på riktigt. Man har gjorde det man ska för veckan och nu återstår man en grymt bra och skön helg!
skolstarten har varit allt annat än lugnt kan man säga. Men riktigt roligt har det varit. Dock är det väldigt svårt för mig som inte är inföding här att kunna hjälpa till i grupparbetet när det handlar om massa platser och saker som har med Mora att göra. Men folk har förståelse som tur är. Har träffat många roliga människor iaf. Allt från 19-50 år gamla iklassen. Lina och Mathilda är väl dom som jag har lärt känna mest under dom här fyra dagarna.

Så igår var jag och Mathilda på stan och shoppade lite och lunchade och fixade lite inför en skol grej. Och sen på kvällen gick vi på snabba cash. Men njjaa ja diggade inte filmen till hundra allså. Men det va bra. Men inte mycke mer än så. Men det va en jätte trevligt dag iaf. Alltid kul att lära känna lite nytt folk iaf. Så ikväll får vi se om vi åker hem till Mathilda och timmy eller om vi stannar hemma och får besök ist. Sen imon är det fika med Lina och Mathilda. Kul jul=)

Har varit och storhandlat idag med älsk. Så nu finns det lite mat i kyl och frys igen =) lovley! Måste nog bara vandra upp till Öb och handla lite glödlampor och leksak till molle. han har lyckats bita sönder alla sina :/ Knas hund! hehe.
Nehe nu hoppas jag sambon kommer snart. Han är och förhoppningsvis fixar så han är ytterligare ett steg närmre sitt drömjobb :D håller tummar och tår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0