ice cold

Jag blir galen. Nästa så galen så jag börjar dra av mig håret. Medelålders män som dricker alkohol säger ja bara. Tjöta tjöta. Och jag e sjukt trött, och vi bor i en etta. behöver ja säga mer?

Dom har suttit o druckit ett tag o jag nappade inte på de. Är som sagt sjukt trött och psyket är inte på topp.
Känner att det skulle kunna bli en panikångest om ja drack alkohol idag. Har lärt mig känna av det där. Och tur är väl det. Inte mer än lite än en vecka sen sist ja hade de och det tar ett par veckor innan man blir "normal" igen.Hur som helst så lär ja väl få köra ner dom te krogen o sen gå in o snacka me Henke om jobb. Får se vad som händer på den biten.

Iförmiddags kände ja att det va dags att rör lite på sig. Har blivit för mycke gott käk o godis de sista. Så vi bestämde oss för att gå ner till stan och sen skulle vi gå hem. Ner gick bra, fast när jag skulle klia mig på benet så hade ja ingen känsel där, haha. Det va bara minus 13 grader men de va fan kallar än när det va 25 minus. Så efter att ha träffat per en sväng i stan och skällt ut bettan så va vi tvungna att ringa Basses pappa och fråga om han kunde köra oss hem. Det skulle aldrig funka att gå hem med. USH!!Fucking ice cold!

Sen måste jag tillägga att jag är ganska besviken på folk oxå. Bara känner att jag inte orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0