Lööööddaaa

Besöket i Falun va ganska givande :) Men satans kallt va de, och då va det endå bara -14 grader där.När vi kom till Mora så va det -22 grader igen. Man börjar ju bli van men fan de e inge kul. Varje morgon står termometern på minst -24 grader. Ibland ner mot minus 30. Då vet man att man lever.

Igår blev det bara hemma mys. Skulle egentligen ha varit själv hemma med Molle då Mumin skulle till Malung. Men han valde att stanna hemma med mig :) så han åker kanske ikväll eller imon ist.Kan inte påstå att jag tyckte Let´s dance va så mycke att hurra för. Men de e ju nått tidsfördriv iaf.

Annars så snurrar tankarna på som vanligt. Jag är alltid uppdaterad om vad som händer i Jkpg, och varje gång tackar jag mig själv för att jag tog steget och flyttade där ifrån. För jag förstår inte hur folk orkar hålla på så som dom gör där. Detta gäller ju självklart inte alla. Men vissa.  Vissa människor har verkligen bevistat för mig vilka dom verkligen är. Skönt att man väljer själv vad man vill höra o inte höra numera. Håller tummarna för att det blir skola för min del hela våren. Då börjar mitt liv här uppe på riktigt.Och ja skulle bli så lycklig :)
Och nu har älsk fått jobb med :D Fast han vill inte ha de, men han måste ju. Inget höjdar jobb direkt. Men de kanske blir bra tillslut :) han har tillochmed två att välja mellan, de har fan inte alla ;)

Chipp o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0