Mora vs Jkpg

Hmm hade fått en liten fråga om jag saknade jkpg.
Ja kan väl säga som så här,
Det är så jävla jobbigt att det är 45 hela mil dit för jag tycker de e jobbigt o inte träffa min familj o vänner oftare.
Men nej jag vill inte bo i jkpg. Inte just nu iaf. Men det skulle inte förvåna mig om jag skulle bo där igen nån gång i livet.Men inte nu. Trivs jätte bra i lilla lilla Mora :) Så jäkla mysigt. Borde verkligen besöka det nån gång tycker jag iaf. Men om jag ska flytta från Mora så får det nog bli sthlm eller norge tror jag allt. Men det är ju bara vad jag tror.

Jaja nog om det. Har haft riktiga slappar dagar nu de senaste. Jag har blivit sååå lat. Haha.
Har mest suttit i soffan och sen städat med. Men igår blev det att Per kom hit så killarna satt och drack lite och jag va nykter. Blev en runda på Brasseriet. Sjukt tråkigt haha. Idag så har jag fjäskat mig till en lite peng så jag kan få äta pizza. Kommer fasiken inte ihåg sist jag åt de. hmm. Men jag kan inte bestäma mig om vi ska gå ner o käka där eller åka och hämta. PLUS att jag vill hyra film med, så jag kan sitta hemma o mysa ikväll om grabbsen går ut igen. Ska vara hemma med lilla molle som har sträckt sig eller nått i benet. Han skriker så fort man tar i han :( stackarn. Men han kan gå utan att halta. Så vi får hoppas att det går över snabbt. våran lilla bebis.

Aja helt sjukt onödigt inlägg. Men men, Ha de bra asholes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0