Myspys dag:)

Haft en jätte mysig dag ida. Jag och älsk har bara varit hemma näst intill hela dagen.  Har städat och myst bara. Sen skulle han iväg och jobba och jag gick och handlade lite, har även gått en runda med Molle. Den stackarn har inte gått längre än runt huset på jätte länge. Men det går inte. han får kramp och hoppar på tre ben när det är så kallt. Stackarn =( Men idag gick vi en längre sväng och det gick bra.

Basses föräldrar kom förbi för en stund sen med semlor och fisk o remulandsås bara för dom vet att jag älskar det =) Sikken goa människor! Så nu väntar jag på att Mumin ska komma hem så vi kan frossa i oss det :) Mohahaha!

Imorgon blir det tidigt uppgång, ska vara på banken vid tio!! Riktigt tidigt för att vara jag. Men det är ett måste innan skolan börjar. Vilken är om 12 dagar =) Wihooo! Kommer bli jäkligt tufft men ändå skönt att göra nått.
Te helgen blir det väl till att umgås med Mumin och Per kan jag misstänka. och en fika med mickaela är inplanerad, sen hoppas jag ju alltid på att få jobba igen :) money money money!

Och till slut i detta röriga inlägg måste jag säga att sommarn kommer bli toppen! Eller vad sägs fröken Eriksson? <3

Chipp o hej!

Kommentarer
Postat av: Fröken Eriksson

Det kommer bli i världsklass den bästa sommaren ever <3

2010-01-13 @ 20:31:30
URL: http://litenezon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar du jkpg?

2010-01-14 @ 17:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0