Natti natti

Johopp de går ett par dagar mellan inläggen, men men thats life.
Idag har min älskade bror fyllt 25 år :) Hoppas allt att han fick sig lite tårta :D

Helgen har varit väldigt vit, nada alkohol här. Per o Mumin har stått för den delen ist. Jag har varit snäll o kört på dom. Fast i lördags åkte jag hem innan ett från krogen o satt o mös för mig själv. Riktigt skönt.
Kan säga att det va två riktigt fulla killar som trillade in här sen efter tre haha. As kalas.
Annars händer det ju inget kul nu när man inte jobbar eller nått. Men nu har jag iaf fått antagninsbrevet hem och jag börjar plugga nästa tisdag.
Måste ha med mig en bok direkt då. Småföretagande A, nån som har en sån bok som ska säljas så säga till. Att betala nästan femhundra e inge kul för en 50 poängs kurs. Fyyyy!

Nehe nu börjar klockan bli sent så jag ska krypa ner nu tänkte jag. Orkar inte lyssna på när mumin sitter o skriker o ha sig när han spelar Nhl på playstation.

Och han btw lämnar mig för stockholm torsdag-fredag. Inte okej.. hehe.. Då får jag o molle mysa själva här hemma. tråk tråk


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0