Negerbollar :D

Uppdatering e ju inte min starkaste sida direkt :P
Har inte hänt så där jätte mycke kul de sista dagarna. Eller de beror på hur man ser det.
Imåndag blev det en sväng på arbetsförmedlingen för Mumins del och medans ja sprang i affärer o kollade läget så ringde dom till mig från St Mikael skolan. Det finns troligvis platser kvar på kurserna ja vill läsa där så på måndag ska ja ringa och få allt ordnat. Så den 26:e januari blir det förhoppningsvis dax för mig att börja plugga igen. Måste bara fixa studielån och såna där trevligt grejer med :) Så nu håller vi tummarna för att jag har ett slutbetyg och mer där till i början av sommarn och en jäkla massa jobb erbjudanden efter de :D Wihooo!! tagga tagga tagga!!!

Imorgon sticker vi till Falun på förmiddagen. Mumin ska på arbetsinterjuv :D jag e nog fan gladare än vad han är haha. Så nu har han två jobb på G! Me like i like!!! Så livet känns lite ljusare nu, men man ska ju inte ta ut nått i för väg.

Idag har ja städat o grejat här hemma sen va det middag hos svärisarna som stod på schemat. Mycke god mat serverades och alltid lika trevligt sällskap :) Sen stack jag och Mumin på hockey. Mora mötte Troja. Självklart vann Mora med 7-2!! Tror det va för att jag va där o hejjade på :P Skit kul o va där iaf o inte alltid bara se på tv. Men nästa gång ska ja dit o kolla en fredag eller lördag, baren here i come! haha.

Nehe nu blir de till att göra negerbollar tror ja allt! Mumms!! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0